Strângem mărturii despre minunile săvârșite cu soții neroditori de către Sfântul Simeon de la Hilandar!

Svsimeon.Hilandar

Rugăm pe soții până mai ieri neroditori care, prin ținerea canonului și consumarea cu credință a boabelor de struguri din via crescută pe mormântul Sfântului Simeon de la Hilandar, au dobândit darul de a avea prunci, să ne scrie mărturia lor!

Sfântul Simeon (Ștefan) Nemanja, fost voievod al Serbiei la începutul veacului al 13-lea, părăsindu-și țara și sceptrul, veni în Sfântul Munte și se sălășlui în Sfânta Mănăstire Hilandar, unde își va sfârși viața ca monah. După dezvelirea moaștelor sale din mormânt a început să curgă mir, lucru pentru care a și fost numit Izvorâtorul de Mir. De asemenea, după ducerea sfintelor moaște în Serbia, a crescut prin minune, fără de sămânță o viță de vie chiar deasupra mormântului sfântului, ca binecuvântare a acestuia pentru mănăstire. Acestă viță de vie rodește până în ziua de astăzi, iar strugurii săi au harul făcător de minuni al tămăduirii nenașterii de prunci la soții care aleargă cu credință către ajutorul Sfântului Simeon. Multe nașteri minunate s-au înregistrat prin folosirea acestor bobițe de struguri de către soții neroditori.

De-a lungul timpului am postat mai multe mărturii despre grabnicul ajutor dat de Sfântul Simeon de la Hilandar soților ce nu puteau avea prunci:

Cât de curând vom definitiva un volum de mărturii ale celor ce au primit ajutorul minunat al Sfântului Simeon de la Hilandar. De aceea îi rugăm pe cei care au primit dar de prunci prin a sa mijlocire, să ne trimită o mărturie scrisă pe adresa sfantulmunteathos@yahoo.com pentru a o include în carte. Dacă printre cei ce vor citi anunțul nostru sunt persoane care cunosc la rândul lor persoane ajutate de Sfântul Simeon, rog să le facă cunoscut acestora demersul nostru.

În această lume aflată în derivă, în care se tăgăduiește ajutorul lui Dumnezeu și lucrarea minunată a sfinților, sunt necesare astfel de mărturii spre slava lui Dumnezeu cel minunat întru Sfinții Lui!

Hilandar

Posted on 2 Noiembrie 2015, in 04. Mănăstirea Hilandar, Știri / Anunțuri, Simeon (Ștefan) Nemanja and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. Eu si sotia mea dorim sa facem un bebe, avem vreo 3 luni de zile de cand ne-am pus in gand ,si inca nimic… Intr-o dimineata inainte de a ma trezi am vazut o imagine cu un calugar care imi inmana o samanta,a durat doar o clipa inainte sa ma trezesc, nu am vazut clar ce avea in mana..dar m-am trezi cu certitudinea ca era un calugar din grecia si i-am vazut clar figura , stariele calugaresti, barba alba lunga si avea un fel de gluga pe cap,era pe o carare de munte, nu mi-a spus nimic doar mi-a intins mana si stiam ca in mana lui e o samanta sau o nuia mica,…nu am fost niciodata la muntele athos…asa ca am cautat pe internet calugar grec , samanta…si am gasit povestea manastirii de la Hilandar cu bobitele de struguri…pe urma am gasit o icoana a sfantului Simeon in care tinea un lastar de vie si mi s-a ridicat parul pe ceafa si pe maini, si toata pielea mi s-a facut de gaina…Sper sa ne ajute bunul Dumnezeu si sa fie un semn bun, nu cred in vise, dar nici n-am mai visat vreodata calugar..o sa va tin la curent daca e sa vina bebita…

  2. Buna ziua!
    In câteva rânduri vreau sa ii dau multumire Sfântului Simeon de la Manastirea Hilandar pentru marea minune pe care a adus-o in viata familiei mele. Eu si sotul meu suntem casatoriti din anul 2012. Încă de la început am zis ca daca bunul Dumnezeu ne va invrednici sa avem un prunc il vom primi cu bucurie, caci asta este voia Lui. Dar timpul trecea si bebe întârzia sa apară. Am asteptat un an, doi crezând ca poate o sa rămân pana la urma însărcinată. Dupa trei ani de asteptare am decis împreună cu sotul meu sa cerem părerea unui medic pentru problema noastră. Am facut destul de multe analize si am aflat cu o tristete ca sansa sa rămân însărcinată este aproape inexistenta datorita unor probleme pe care le avea sotul meu si care, dupa părerea medicului, nu puteau fi rezolvate cu tratament. In acel moment am simtit ca viata noastră nu are nici un sens daca nu vom putea deveni niciodată parinti. Am suferit o perioada destul de mult dar am zis ca tebuie totusi sa avem nădejde pentru ca ce e cu neputinta la oameni e cu putinta la Dumnezeu. Am asteptat încă jumătate de an, dar in zadar. Intr-o zi, sotul i-a povestit problema noastră unui părinte călugăr, iar acesta i-a povestit despre bobitele de struguri si despre cat de mult ii ajuta Sfântul Simeon pe sotii neroditori. Dupa putin timp am primit de la un alt părinte strugurasii (pe care i-a adus din Sfantul Munte) si i-am rugat pe parintii din Sfantul Munte, prin intermediul unui alt părinte pe care îl cunoateam si care din întâmplare era acolo, sa se roage pentru noi. Am tinut canonul in postul Craciunului 2015. Nu a fost un canon greu si atât cat ne-a stat in putinta am incercat sa avem nădejdea ca Sf. Simeon se va indura de noi si ne va dărui pruncul atât de mult asteptat. Cu bucurie am aflat, pe 1 februarie ca sunt însărcinată. In timpul sarcinii am avut câteva probleme dar am trecut cu ajutorul bunului Dumnezeu, a Preasfintei Nascatoare de Dumnezeu si a Sfântului Simeon cu bine peste toate si, pe 8 octombrie 2016 am dat nastere unui baietel. Am născut destul de greu si, atât eu cat si bebe am avut ceva probleme, dar bunul Dumnezeu nu ne-a părăsit nici de aceasta data. Acum suntem bine amândoi… Am un puiut sănătos si luminos si nici o multumire nu e de ajuns pentru marea minune pe care bunul Dumnezeu a adus-o in viata noastră pentru rugăciunile Preasfintei Nascatoare de Dumnezeu si ale Sfântului Simeon de la Manastirea Hilandar.

Lasă un răspuns

