Sbornicul – Lucrarea Minții. Despre Rugăciunea lui Iisus (text și audio online)

Pentru lectură sau download accesați linkul: Sbornicul – Lucrarea Minții. Despre Rugăciunea lui Iisus

Partea I

Partea a II-a

Partea a III-a

***

În momentele sfinte, când lumina blândă a serii pătrunde tainic prin micile ferestre în biserici, învăluindu-ne într-o atmosferă de taină şi de har, sufletul ni se îndreaptă către Dumnezeu, după cuvintele Proorocului David: „Să se îndrepteze rugăciunea mea, ca tămâia înaintea ta…” (Ps. 140,2). Dacă rugăciunea este „plugăria sufletului” şi „însoţirea şi unirea omului şi a lui Dumnezeu şi susţinătoarea lumii”, ea trebuie să aibă anumite calităţi pentru a fi primită de Dumnezeu. Ori această carte, Sbornicul, tocmai acest lucru încearcă să ne înveţe: cum să ne rugăm, cum să-i dedicăm viaţa lui Dumnezeu prin rugăciune şi paza minţii, precum şi diferite călăuziri duhovniceşti. Nădăjduim ca alături de Pateric şi Limonariu, Sbornicul să fie o desfătare sufletească pentru toţi cei care doresc să se ridice mai presus de nimicnicia clipei de faţă.

Sbornicul

Posted on 12 Aprilie 2013, in Audio / Video, Cărți, Texte duhovnicești and tagged , , , . Bookmark the permalink. 6 comentarii.

  1. Laurentiu,nu stiu cum sa-ti multumesc pentru aceasta postare.Dumnezeu sa te rasplateasca! Ma intereseaza si alte carti duhovnicesti audio.

  2. Multumesc si eu pt. aceasta semnalare si pt. cei care s-au ostenit in lucrarea asta! Pretuiesc cartile audio si incerc sa ma folosesc de ele ( le pun si-n playerul de pe telefon).

    Am incercat sa-mi fac si propriile inregistrari la carti pe care le indragesc mult, desi nu tin sa m-aud pe mine insami si nici nu dispun de tehnologie de inregistrare prea buna. Dar erau carti ca Rugaciuni pe Malul Lacului, sau Talcuiri la Tatal Nostru….pe care nu le-am gasit facute de altii.

    Am avut gandul sa caut pe net si, spre bucuria mea, am gasit in timp carti audio facute la scrieri pe care le vizasem si eu cum sunt:

    Sf. Scriptura
    Talcuirea Sfintei Evanghelii a Sf. Matei
    File de PATERIC
    VECHIUL TESTAMENT pe intelesul copiilor
    Terapeutica Bolilor Spirituale
    Pelerinul rus,
    din Scrierile Sf. Siluan,
    Efectele televiziunii asupra mintii umane
    Stiinta si razboiul sfarsitului lumii (partial)
    Fratii Karamazov
    Sf. Nicodim Aghioritul : Paza celor cinci simturi
    Vladica Antonie Marturisitorul : Calea rugaciunii launtrice
    Pilde si povestiri ortodoxe cu talc (interpretare pe intelesul copiilor)

    SBORNICUL…am cartile si formatul electronic, dar n-am apucat sa le citesc. AUDIO e ascultabil ( ca unele carti sunt citite cam…nu pe placul meu). Asadar, m-as bucura mult de inregistrarea Sbornicului daca o are cineva, ca sa nu fiu dependenta de-o conexiune la net.

    Si as propune ridicarea subiectului CARTI AUDIO la rangul de categorie :). Serios, putem reveni si cu linkuri, sau inregistrari proprii…

  3. Multumim mult pentru aceasta lucrare, frate Laurentiu. Am si o mica rugaminte daca imi este ingaduit. Daca se poate sa opriti cantarile din fundalul citirii.. Pentru neputinta mea, mintea se imprastie intre citire si cantare.
    Jeni

  1. Pingback: Rugaciunea inimii | albastru de...

Lasă un răspuns

