Athosul văzut de Laurențiu Dumitru (500 de fotografii)

Această prezentare necesită JavaScript.

Aveți mai sus o selecție de 500 de fotografii pe care le-am realizat în pelerinajele mele la Sfântul Munte Athos (21-27 mai și 18-24 iunie 2012). Am inclus aici și fotografii realizate înafara Sfântului Munte, la mănăstirea Sf. Ioan Evanghelistul din Souroti și la bisericile reprezentative din Tesalonic – Grecia.

UPDATE: Am aflat că din cauza mulțimii fotografiilor încărcate în versiunea gallery, vizualizarea lor se făcea cu anevoie, blocând deseori pc-urile. Am lăsat așadar la această postare doar versiunea slideshow. O parte din aceste fotografii le puteți găsi și pe contul de facebook al blogului Sfântul Munte Athos – Athosul văzut de Laurențiu Dumitru .

Laurențiu Dumitru

Organizator pelerinaje Athos / Editor Blogul Sfântul Munte Athos
E-mail : sfantulmunteathos@yahoo.com

Posted on 9 Iulie 2012, in Fotografii and tagged , , . Bookmark the permalink. 3 comentarii.

  1. Astept cu nerabdare „serialul” tau. Poate asa imi gasesc si eu inspiratia.

  2. Va multumesc din suflet pentru acest frumos slideshow, astept cu nerabdare si altele poate asa reusesc sa-mi vad si eu baiatul care este in munte de 7 ani, daca vreodata veti avea ocazia sa-l intalniti monahul Calinic. Doamne ajuta si sa ne auzim cu bine.

    • În ciuda nevederii lui față către față, care vă aduce de bună seamă o oarecare tristețe, să știți că sunteți o binecuvântată că ați crescut un monah aghiorit care se roagă neîncetat pentru lume.

Lasă un răspuns

